25.07.2018

Kādi ir ieguvumi izvēloties dizaina ārpakalpojumus pretstatā algotam patstāvīgam darbiniekam?

Ārpakalpojuma pusi:

1. Viena cilvēka vietā saņemat komandu ar daudzpusīgām prasmēm un izglītību.

2. Daudzpusīga pieeja katram uzdevumam - vairāku cilvēku skatījums uz lietām.

3. K...

23.07.2018

Banerī nevajadzētu aizņemt vietu un atšķaidīt potenciālā klienta uzmanību ar veikala, biroja vai citu fizisko adresi un telefona numuru. To var darīt gadījumos, ja reklāmdevējam nav web lapas, uz kuru banerim aizvest un pie nosacījuma, ka adrese un/vai telefons bannerī...

11.01.2018

Diez vai ir kāds, kas kaut reizi dzīvē nav pie sevis dungojis kādu no reklāmā dzirdētajām melodijām!

Psihologi un atmiņas pētnieki nonākuši pie secinājuma, ka mums ir vieglāk atcerēties tādus vēstījumus, kurus smadzenes var ar kaut ko sasaistīt. Vārdi ar atskaņām ir tie...

23.08.2017

Labs veids, kā piesaistīt uzmanību banerim -  ir jautājums. Piemēram: “Vai zināt kā 10 dienu laikā atbrīvoties no smēķēšanas?” “Vai jūs gribētu vairāk brīva laika?” “Vai arī jums liekas, ka jūsu dators ir apdraudēts?” Uzdodot jautājumu, Jūs radat intrigu. Cilvēks, kuru...

16.08.2017

Pārsteidzoši, bet tādas frāzes kā “Dāvana”, “Jaunums”, “Par brīvu” joprojām piesaista vislielāko uzmanību. Tikai pārliecinieties, ja solat kaut ko dāvanā, tad, lai klients arī šo dāvanu saņem!

Please reload

Saistītās publikācijas

Logo "redizains", jeb "pastāvēs, kas pārvērtīsies!"

April 6, 2017

1/10
Please reload

Pēdējie ieraksti

16/08/2017