23.08.2017

Labs veids, kā piesaistīt uzmanību banerim -  ir jautājums. Piemēram: “Vai zināt kā 10 dienu laikā atbrīvoties no smēķēšanas?” “Vai jūs gribētu vairāk brīva laika?” “Vai arī jums liekas, ka jūsu dators ir apdraudēts?” Uzdodot jautājumu, Jūs radat intrigu. Cilvēks, kuru...

16.08.2017

Pārsteidzoši, bet tādas frāzes kā “Dāvana”, “Jaunums”, “Par brīvu” joprojām piesaista vislielāko uzmanību. Tikai pārliecinieties, ja solat kaut ko dāvanā, tad, lai klients arī šo dāvanu saņem!

Please reload

Saistītās publikācijas

Logo "redizains", jeb "pastāvēs, kas pārvērtīsies!"

April 6, 2017

1/10
Please reload

Pēdējie ieraksti

16/08/2017

31/03/2017

Please reload

Arhīvs
Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Seko mums
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • LinkedIn Social Icon
  • YouTube Social  Icon

SEKO MUMS:

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White YouTube Icon
  • White LinkedIn Icon