09.01.2017

Ja vēlies lai tevis piedāvātais pakalpojums vai produkts asocētos ar ko jaunu un vēl nebijušu ir jāpiedāvā nedaudz neparasts nosaukums, bet jārada asociācija ar jau zināmo, lai nenobiedētu potenciālo klientu ar “nezināmo”. Ja darbojies tūrisma biznesā un piedāvā ceļoju...

22.12.2016

Labs veids, kā piesaistīt uzmanību banerim - ir jautājums. Piemēram: “Vai zināt kā 10 dienu laikā atbrīvoties no smēķēšanas?” “Vai jūs gribētu vairāk brīva laika?” “Vai arī jums liekas, ka jūsu dators ir apdraudēts?” Uzdodot jautājumu, Jūs radat intrigu. Cilvēks, kuru...

13.12.2016

Lai arī mums to nepatīk atzīt - mēs savus uzskatus bieži veidojam uz citu cilvēku viedokļa. Mums nepietiktu laika jebkurā jautājumā nonākt pie sava viedokļa. Ja lielākajai daļai cilvēku garšo franču sarkanvīns, tad arī mēs uzdrošināmies to pagaršot un gaidām, ka arī mu...

09.11.2016

Animēt vai neanimēt web baneri? Ja vien resurs atļauj - izvēlieties animētu baneri. Viss, kas kustās, piesaistīts vairāk uzmanību par to, kas nekustās!

19.10.2016

Banerī nevajadzētu aizņemt vietu un atšķaidīt potenciālā klienta uzmanību ar veikala, biroja vai citu fizisko adresi un telefona numuru. To var darīt gadījumos, ja reklāmdevējam nav web lapas, uz kuru banerim aizvest un pie nosacījuma, ka adrese un/vai telefons banerī...

Please reload

Saistītās publikācijas

Logo "redizains", jeb "pastāvēs, kas pārvērtīsies!"

April 6, 2017

1/10
Please reload

Pēdējie ieraksti