13.10.2016

Pārdošana
Internetam ir tā priekšrocība dot Jūsu klientiem brīvību iepazīties ar Jūsu produktu /pakalpojumu nepieceļoties no dīvāna.
Internacionāls
Ir pagājušas tās dienas, kad pārdot ārpus savas valst (pilsētas) ir sarežģīti un dārgi. Internets ļauj uzrunāt potenciālo...

07.10.2016

Pareizi izvērtējot auditoriju un optimizējot reklāmas efektivitāti - Jūs būtiski ietaupīsiet līdzekļus. Nav vērts ar lielgabalu šaut pa zvirbuļiem. Ja, piemēram, reklamējat skaistumkopšanas līdzekļus - nav vērts reklamēties lapās, kuru saturs saistīts ar autolietām. Ja...

13.09.2016

Lai cik veiksmīga būtu ideja, tā nespēs noturēt uzmanību ilgstošā periodā. Vidēji pēc 3 dienām klikšķu skaits uz banera strauji samazinās.
Ja plānojat lielāku reklāmas kampaņu, tad ieteicams izstrādāt atšķirīgus banerus, lai ik pa laikam būtu iespēja pamainīt un atjaun...

09.09.2016

Pirms uzsākat savu reklāmas kampaņu, izvērtējiet savus konkurentus, viņu web lapas un bannerus. Nekādā gadījumā necentieties kopēt viņu idejas un stilu. Izveidojiet atšķirīgu, atraktīvāku banneri.

Please reload

Saistītās publikācijas

Logo "redizains", jeb "pastāvēs, kas pārvērtīsies!"

April 6, 2017

1/10
Please reload

Pēdējie ieraksti