Izvērtējeit auditoriju!

07.10.2016

Pareizi izvērtējot auditoriju un optimizējot reklāmas efektivitāti - Jūs būtiski ietaupīsiet līdzekļus. Nav vērts ar lielgabalu šaut pa zvirbuļiem. Ja, piemēram, reklamējat skaistumkopšanas līdzekļus - nav vērts reklamēties lapās, kuru saturs saistīts ar autolietām. Ja reklāmas budžets nav liels, izvēlēties iespēju, kad maksājat tikai par klikšķiem uz reklāmas. Naudu ietaupīsiet arī izvēloties šaurāku reklāmas rādīšanas auditoriju. Piemēram, skaistumkopšanas līdzekļus reklamēt sadaļās, kuru tēma ir skaistums un ar to saistītie raksti.

 

 

 

Dalies
Dalies
Please reload

Saistītās publikācijas

Logo "redizains", jeb "pastāvēs, kas pārvērtīsies!"

April 6, 2017

1/10
Please reload

Nesenās publikācijas

August 23, 2017

August 16, 2017

March 31, 2017

March 20, 2017

Please reload

Arhīvs
Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Seko mums
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square

SEKO MUMS:

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White YouTube Icon
  • White LinkedIn Icon