Kurš ķers to kadru ??

19.10.2016

Banerī nevajadzētu aizņemt vietu un atšķaidīt potenciālā klienta uzmanību ar veikala, biroja vai citu fizisko adresi un telefona numuru. To var darīt gadījumos, ja reklāmdevējam nav web lapas, uz kuru banerim aizvest un pie nosacījuma, ka adrese un/vai telefons banerī ir redzmas visu tā animācijas laiku. Ja Jums ir animēts baneris un adrese ar telefonu parādās uz dažām sekundēm pēdējā kadrā - vai tiešām ticat, ka klients sēdēs un “ķers” to kadru, lai norakstītu adresi vai telefonu? 
Ideālais variants ir norādat tikai logo un web adresi, tālāk jau klients, ja būs ieinteresēts, atradīs vajadzīgos kontaktus.

 

 

 

Dalies
Dalies
Please reload

Saistītās publikācijas

Logo "redizains", jeb "pastāvēs, kas pārvērtīsies!"

April 6, 2017

1/10
Please reload

Nesenās publikācijas

August 23, 2017

August 16, 2017

March 31, 2017

March 20, 2017

Please reload

Arhīvs
Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Seko mums
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square

SEKO MUMS:

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White YouTube Icon
  • White LinkedIn Icon