Reklāma jāatjauno

20.03.2017

Vai reklāmas baneris izgājis no modes?
Esmu izveidojis veiksmīgu baneri. Pirmajā nedēļā klikšķu skaits bija iespaidīgs, bet pēc divām nedēļām uz banera ir bijuši tikai pāris klikšķi. Kāpēc tā? Vai baneris ir “izgājis no modes”? - Reiz jautāja kāds no mūsu kientiem. 
Baneris vēl nebūs paspējis “iziet no modes”. Izskaidrojums, kādēļ pēc nedēļas klikšķu skaits ir strauji samazinājies ir pavisam vienkāršs - visi, kas gribēja uz šo baneri jau noklikšķināja! Katram portālam ir savi patstāvīgie lietotāji, kas portālu apmeklē vismaz reizi nedēļā. Tātad tie, kurus Jūsu reklāma uzrunāja, uz to noklikšķināja pirmajā nedēļā un nākamajām nedēļām paliek vien tie apmeklētāji, kas portālu apmeklē pa retam. Nebūs daudz tādu lietotāju, kas uz vienu un to pašu baneri spiedīs vairākas reizes.
Secinājums - lai cik veiksmīga būtu Jūsu reklāmas kampaņa, tā regulāri ir jāatjauno!

 

 

Dalies
Dalies
Please reload

Saistītās publikācijas

Logo "redizains", jeb "pastāvēs, kas pārvērtīsies!"

April 6, 2017

1/10
Please reload

Nesenās publikācijas

August 23, 2017

August 16, 2017

March 31, 2017

March 20, 2017

Please reload

Arhīvs