Reklāma jāatjauno

Vai reklāmas baneris izgājis no modes? Esmu izveidojis veiksmīgu baneri. Pirmajā nedēļā klikšķu skaits bija iespaidīgs, bet pēc divām nedēļām uz banera ir bijuši tikai pāris klikšķi. Kāpēc tā? Vai baneris ir “izgājis no modes”? - Reiz jautāja kāds no mūsu kientiem. Baneris vēl nebūs paspējis “iziet no modes”. Izskaidrojums, kādēļ pēc nedēļas klikšķu skaits ir strauji samazinājies ir pavisam vienkāršs - visi, kas gribēja uz šo baneri jau noklikšķināja! Katram portālam ir savi patstāvīgie lietotāji, kas portālu apmeklē vismaz reizi nedēļā. Tātad tie, kurus Jūsu reklāma uzrunāja, uz to noklikšķināja pirmajā nedēļā un nākamajām nedēļām paliek vien tie apmeklētāji, kas portālu apmeklē pa retam. Nebūs daudz tādu lietotāju, kas uz vienu un to pašu baneri spiedīs vairākas reizes. Secinājums - lai cik veiksmīga būtu Jūsu reklāmas kampaņa, tā regulāri ir jāatjauno!

#veiksīgareklāmainternetā #internetareklāma #reklāmasbaneris #efektīvareklāma

Saistītās publikācijas
Nesenās publikācijas
Arhīvs
Meklēt pēc atslēgvārdiem
No tags yet.
Seko mums
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square

SEKO MUMS:

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White YouTube Icon
  • White LinkedIn Icon