50 miljoni francūžu nevar kļūdīties!

Lai arī mums to nepatīk atzīt - mēs savus uzskatus bieži veidojam uz citu cilvēku viedokļa. Mums nepietiktu laika jebkurā jautājumā nonākt pie sava viedokļa. Ja lielākajai daļai cilvēku garšo franču sarkanvīns, tad arī mēs uzdrošināmies to pagaršot un gaidām, ka arī mums tas liksies garšīgs.

Jo lielākam cilvēku skaitam kādā jautājumā ir vienots viedoklis, jo vieglāk mums ir formulēt savējo. Nav noskaidrots, cik cilvēkiem jāizsaka šis viedoklis, lai mēs to uztvertu kā patiesu, bet jo biežāk mēs to dzirdam jo patiesāks tas liekas. Nav noteikts vai šim viedoklim jāaizskan no 50 dažādiem cilvēkiem vai 50 reizes no viena un tā paša cilvēka. Jo biežāk mēs to dzirdam - jo patiesāks tas liekas!

#internetareklāma #reklāmasbaneris

Saistītās publikācijas
Nesenās publikācijas
Arhīvs
Meklēt pēc atslēgvārdiem
No tags yet.
Seko mums
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square

SEKO MUMS:

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White YouTube Icon
  • White LinkedIn Icon