Logo "redizains", jeb "pastāvēs, kas pārvērtīsies!"

Logo ir tas pēc kā klienti atpazīst produktus, pakalpojumus un to sniedzējus. Klienti parasti uzticas uzņēmumam, kura logo viņi spēj atpazīt.

Bet neskatoties uz to, arī lielas un atpazīstamas kompānijas, laiku pa laikam veic sava logo “redizainu”, lai sekotu līdzi laikam un izskatītos moderni. Bieži vien tas notiek, kad kompānija veic izmaiņas savā darbībā, atjauno produktu/pakalpojumu klāstu, ievieš jaunu mārketinga stratēģiju, maina skatījumu vai virzienu.

Arī lielajām kompānijām, kas šim procesam veltī ļoti lielus resursus - nevienmēr izdodas to paveikt pareizi.

Būtisks aspekts, kas jāievēro veicot logo izmaiņas, lai tas skaidri nolasītos gan drukātā versijā, gan uz ekrāniem - datoriem un mobilajām ierīcēm. Protams, tam joprojām jāatspoguļo kompānijas virziens un mērķis.

Šodien “modē” ir minimālisms, logo ir plakans, tas vairs neizskatās telpisks. Šāds logo labāk nolasās uz mobilajām ierīcēm, kas strauji konkurē visus citus informācijas gūšanas veidus.

Jāatceras, ka cilvēkiem nepatīk pārmaiņas un, visticamāk, ka pirmā reakcija būs negatīva, bet tam nevajadzētu mulsināt, jo, kad klienti būs pieraduši, viņi beigās atzīs, ka jaunais logo un imidž ir daudz labāks. “Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” J.Rainis

Gribam iepazīstināt arī ar sava logo "redizainu". Esam sekojuši jaunākajām tendencēm un ievērojuši minimālisma stilu, bet atstājuši vāveri, kas simbolizē mūsu nepārtraukto darbu un attīstību. Tā kā vēlamies piesaistīt vēl vairāk klientu ārpus Latvijas, esam pamainījuši arī savu nosaukumu.

Priecāsimies par Jūsu komentāriem!

#logo #logoredizains #kopānijasimidž

Saistītās publikācijas
Nesenās publikācijas
Arhīvs
Meklēt pēc atslēgvārdiem
No tags yet.
Seko mums
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square

SEKO MUMS:

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White YouTube Icon
  • White LinkedIn Icon